Fastvagt
Få kontrol over folk på matriklen med en portvagt eller receptionsvagt i Århus & omegn
Få fuld kontrol over, hvem der kommer og går på din erhvervsadresse, med en portvagt eller receptionsvagt i Århus, Silkeborg og omegn.
Hos Starkad Vagt og Sikkerhed kan vi stille op med fastvagter, der møder fast ind på en specifik adresse hver dag og varetager fastvagtfunktion ved f.eks. porten eller i receptionen.
Vores fastvagter holder øje med, hvem der kommer ind og ud på adressen. Vores personale kan derfor også stå for ind- og udtjek.
Dette giver en øget personaletryghed for alle medarbejdere i virksomheden og for dig som virksomhedsejer.
Har du behov for udviddet sikkerhed? Læs mere om hvilke services vi tilbyder indenfor blandt andet alarmpatruljekørsel, døgnvagt, specialvagt, butiksvagt, m.m.
Hvad laver en port- og receptionsvagt?
En portvagt er en sikkerhedsvagt, der bemander indgangsområder og har ansvaret for overvågning, registrering og adgangskontrol. Portvagten kontrollerer ID, tjekker leverancer og sikrer, at alle gældende procedurer og sikkerhedsregler bliver overholdt. Dette skaber tryghed og forhindrer uvedkommende adgang.
En receptionsvagt er en central del af den fysiske sikkerhed i enhver bygning med høj gennemgang. Ved at placere en uddannet sikkerhedsvagt i receptionen opnår man fuld kontrol over, hvem der får adgang, hvornår, og på hvilke betingelser.
Kontakt os for en vagt
Skal du bruge en portvagt eller receptionsvagt i Århus? Eller har du flere spørgsmål til hvad vores service som portvagt og receptionsvagt indebærer? Så kontakt os på tlf. 6033 2009 eller på mail kontakt@starkadvagt.dk.